Geen producten (0)

Ruilen / retourneren

Past de kleding niet? Of vindt u het toch niet zo mooi als u had gedacht? Geen probleem, dit kan altijd gebeuren.

Voor het ruilen / retourneren van kleding is het wel belangrijk dat alle kaartjes nog aan de kleding zijn bevestigd en geen sporen van gebruik hebben. U heeft 14 dagen bedenktijd! Deze bedenktijd gaat in op de dag na de datum vermeld op de factuur.

Ruilen 

Indien u de artikelen wilt ruilen voor vergelijkbare artikelen verzoeken wij u de volgende stappen te ondernemen:

  1. Dit is de belangrijkste. Ga naar onze site en plaats een bestelling van het nieuwe gewenste artikel/artikelen. Op deze manier bent u er zeker van dat de nieuwe artikelen voor u zijn gereserveerd en zullen wij u geen betaling toesturen. (Tenzij het een hoger bedrag is)
     
  2. Stuur een email naar info@tikkeltje.nl met het verzoek voor een omruiling. Wij zullen u dan of een retourenvelop toesturen of u verzoeken de artikelen te retourneren. Bij artikelen uit de sale zijn de retourkosten voor uw rekening, de verzendkosten voor het nieuwe artikel zijn voor onze rekening. Voor artikelen uit de nieuwe collectie zijn zowel de retour als de nieuwe verzendkosten voor onze rekening (dit geldt alleen bij een omruiling uiteraard).
    Vergeet niet om het retourformulier, die u bij uw zending heeft ontvangen, ingevuld mee te sturen. 
     
  3. Zodra wij de artikelen hebben ontvangen zullen wij u de nieuwe artikelen toesturen en eventuele verzendkosten vergoeden. U kan de artikelen retourneren aan:Tikkeltje, Haarlemmerstraat 206, 2312GH Leiden

Retourzendingen

Bij retourneren van de gehele bestelling ontvang je het volledige aankoopbedrag incl evt verzendkosten van de heenzending terug op de rekening waarmee de betaling is voldaan (binnen NL). Bij een gedeeltelijke retournering worden de verzendkosten niet vergoedt want je hebt immers een goed item ontvangen.

Zodra wij het artikel(en) retour hebben ontvangen, zullen wij doorgaans binnen 2 werkdagen het bedrag aan u overmaken. 

Bij iedere zending zit een "retourformulier". Hierop kunt u aangeven welke artikelen u retourneert. Zit het retourformulier per abuis niet bij de bestelling, dan kunt u contact met ons opnemen via info@tikkeltje.nl

Graag ontvangen wij van u een reden waarom u de kleding retourneert, zodat wij bij het uitzoeken van onze toekomstige collecties rekening kunnen houden met de bevindingen en wensen van onze klanten. U bent dit uiteraard niet verplicht.

 

 

 

Mocht u nog vragen hebben, bel of mail ons dan, wij helpen u graag.

 

 

 



 

 

 

Wij maken gebruik van cookies om onze website te verbeteren, om het verkeer op de website te analyseren, om de website naar behoren te laten werken en voor de koppeling met social media. Door op Ja te klikken, geef je toestemming voor het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- en cookieverklaring.

Facebook